Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2018 11:02 - ДВЕ ЧЕПКИ КЪСНО ГРОЗДЕ
Автор: tsvetanandreev Категория: Поезия   
Прочетен: 3581 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 06.08.2018 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

.

.

.

ВИК


Отдавна ли живееш така самотен,
                                                  приятелю!
Не дойде ли на този свят
                                         със брат, със сестра...
Сам ли викна - наивен -
срещу светлината,
та после и тя ти стана вечен враг.

Къде живееш между нас,
че не съм те виждал през чашата си...
Не те срeщнах и между враговете си,
                                                непознати приятелю!...
И с жената, която най-жестоко обичах,
под ръка не съм те виждал.
Тогава кой си?!
Пришълец от бъдеще неясно
или отражение от
домашното ми огледало си ти,
самотни приятелю?!?


НЕДЕЙ


Не ми казвай сбогом
преди да си докоснала
смутената ми ръка, която
сега
в тази слънчева жарава
наднича над главата ми
и нещо я устремява към теб.

Не отминавай,
без да се убедиш,
че това съм аз
и съществувам може би за теб.
Спри под кестена,
пропусни ламаринените чудовища
и нашата среща ще стане неизбежна
и хубава.

Не искам да се плаша,
но после раздялата ни
ще бъде
само неизбежна...

...................................................
.........Из "ЯГОРИДА".................










Гласувай:
14


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. elada66 - Странна,
06.08.2018 14:23
ала интересна поезия...малцина пишат така!
цитирай
2. tsvetanandreev - Благодаря, че
06.08.2018 14:24
надникнахте.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Поздрави!
06.08.2018 14:30
Две чепки късно грозде!
Ягорида!
В нашия край го наричат зторида !
Противно на схващането ,че е недоузряло, късно грозде, ще рече кисело, ние , децата, умирахме за него и ходехме из лозята да търсим точно него
По-скоро ,то е недоразвито като зърно късно грозде, но събрало слънчевите лъчи на късната есен!
С очарователен вкус Но видът му е непривлекателен-и за търговци и за берачи
Хубави стихове, като нарочената за кисела ягорида!

Приятен ден!
цитирай
4. tsvetanandreev - Препратката, приятелю,
06.08.2018 15:02
е и за късното издаване на поезията в книжно тяло...
не обичам много-много двусмислиците, но тук така се е получило...
дано го одобрят и други мислещи...БЛАГОДАРЯ ТИ, че отново ми замириса на игорида по Ломско!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tsvetanandreev
Категория: Регионални
Прочетен: 2144297
Постинги: 1365
Коментари: 4966
Гласове: 25791
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031