Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 22:10 - ЧАЛГА НА ИЗПРАЩАНЕ
Автор: zaro Категория: Забавление   
Прочетен: 6005 Коментари: 9 Гласове:
1

Последна промяна: 20.05.2007 22:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

TOOL  имаха два концерта един след друг в Сан Диего, в спортната арена на Щатския Университет. Бяхме първата вечер. Не запомних името на откриващата група. Това, което ми остана от нея е един китарист, съсредоточено натиска ефект-педалите в краката си със сериозността на сапьор. От това нито музиката ставаше по- силна, нито по- увлекателна. Парчетата бяха банални, за сметка на това пък- безкрайни. TOOL откриха с второто парче от албума си "10 000 days" .

Няма смисъл тук въобще да опитвам да пресъздам атмосферата на този концерт. Бил съм на предишния, в същата зала преди 3 години. Тогава бях смазан от визия, звук и поведение. Никакви компромиси с нито един аспект на спектакъла. Видео-прожекции, осветление, лазерни инсталации- тотално ангажиране на всичките ти сетива. Основни цветове- черно, сиво, бяло. Тази година концепцията бе по- различна(повече огън, повече червено), но еднакво силна.

Meynard е модел на съвременен артист, един от малкото, които все още те карат да се сещаш, че Линдзита, Бритнита и Джесики не са всичко, което този континент има да предложи на света.

Както и да е- концерта бе смазващ. Края му дойде почти неочаквано. Групата излезе, поклони се учтиво на публиката, прегърнаха се, взеха си довиждане със Сан Диего, напуснаха сцената и извенъж от тонколоните звукна... чалга. Чалга. Не мисля, че бе българска чалга(не се чуваше достатъчно добре,а и какво е "българска" чалга така или иначе?), но бе чалга. Лекичка, ориенталска, мазничка чалгичка. Нашата малка българска група избухна в смях.  Тълпите неохотно започнаха да се насочват към изходите. Едва ли на някого му правеше впечатление каква музика бяха избрали тон-режисьорите за изпращане на публиката, някакви там екзотични мелодии, хората бяха все още под въздействието на шоуто.

Чалгата, разбира се свърши работа- прогони публиката. Проблема, уважаеми читателю е, че дни по- късно, аз не мога да прогоня мелодията от чалгичката- тан-да-га- дан-да- да- да, тан-да-га дан- дан- да-да-да... Изслушах тонове музика след това, но досадното мотивче е заседнало в главата ми. Някакви идеи как да се справя с него?

 



Тагове:   чалга,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти ли си тоя играч,
20.05.2007 22:26
дето пише остроумни мнения под новините в Dir.bg?
цитирай
2. zaro - Този "играч"...
21.05.2007 00:15
не съм аз. Аз обикновено се подписвам под коментарите си. Пък и нямам време да чета много какво става по сайтовете.
цитирай
3. анонимен - Tool
21.05.2007 10:23
Tool са вероятно най-добрата действаща група в момента. Била съм на техен концерт преди много години и се надявам, че ще ги видя отново. Радвам се много когато случайно попадна на хора, които знаят кои са защото не са много популярни в България. А обикновено всичките им концерти са Sold Out. Да, хубаво е, че все още има такива групи.
цитирай
4. viovioi - ще ти се разкара след ден два,
21.05.2007 12:28
дълго без да искам в главата ми се въртеше текст от песен на Теодора нещо което няма как здрав мозък да разбере от пръв прочит:

Не ми е мястото във ада да горя,
за ада аз не съм достатъчно добра,
но ти ще бъдеш отмъстен,
когато влюбя се във някой като мен...

разкодиране на тъмното послание:
ада не е най-голямото наказание за това което ти причиних,но ще получиш възмездие едва тогава когато аз се влюбя в някой и той ме накара аз да страдам така, както аз нараних теб...
цитирай
5. zaro - anonimen 3
21.05.2007 18:58
TOOL са наистина най-яката действаща банда от 10 години насам в Америка. Никакви лигавщини и маркетинг-хитрини. А за музиката им- или си с тях или не си. Аз съм отдавна.
viovioi- забележи момента
"за ада аз не съм достатъчно ДОБРА"
Понятието АД не би трябвало да се свързва с ДОБРА. В Ада отиват лошите, нали? Какво всъщност внушава този ред? В него лирическата героиня използва похвата на самоиронията и предизвикава у четящите/слушащите комплексна реакция от състрадание, симпатия и таканататъкитаканататъкитаканататък...
Истината viovioi е, че мотивчето е упорито като кожна болест...

цитирай
6. анонимен - men me kefi
21.05.2007 21:41
da slu6am 4alga.Osobeno na kupon, ili nqkoq ot gotinite baladi na Boreto
цитирай
7. анонимен - za Zaro
21.05.2007 21:43
Pi4, sys "Za ada ne sym dostaty4no dobra" kazva
4e ne e dostaty4no gre6na ))
цитирай
8. анонимен - Аз ше шашнах, като открих, че в един ...
09.06.2007 20:33
Аз ше шашнах, като открих, че в един от спектаклите на Cirque du Soleil - Varekai, в 2 от парчетата има текст на български. Връзката може би идва от там,че Varekai интерпретира темата за номадите...

петър
После разбрах, че Varekai означва "където и да е"...на езика на циганите Рома...
цитирай
9. chilly - пробвай с баскитара и таблатури на ...
27.05.2008 23:28
пробвай с баскитара и таблатури на Туул + клипа на Spber от 1993. Китарата на Sober е едно от най-набиващите се неща, които съм слушал въобще. Ако не подействай можеш да пробваш с баса на 46 & 2. Предполагам, че и двете си ги слушал на живо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaro
Категория: Забавление
Прочетен: 1034024
Постинги: 56
Коментари: 714
Гласове: 1222
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031